szombat, február 17, 2007

vacillálás

Annyira határozott vagyok! Miután átköltöztettem a blogomat a multiply-ra (úgy, hogy itt a blogspoton is vezetődik, cross-postinggal), nemrég fejlesztettek egy nagyot a bloggeren, és most ez nekem baromira tetszik. Úgyhogy amíg a két lázas betegem elaludt (nem tartott sokáig, lázasak, és nem aludtak délután), én a blogom formázgatásával játszottam.
Ami még emellett szól, hogy sokkal egyszerűbb a hozzászóláshoz fényképet csatolni, mint a multiply-on. Úgyhogy szerintem visszaköltözöm, és itt írom a bejegyzéseimet (amik ugyanúgy mennek át a másikba is, úgyhogy végül is nem lesz látványos a változás).
És elnézést, mindenkitől, hogy ezekkel a hülyeségeimmel terhellek titeket!

Jótékonyság témára visszatérve: mivel nem vagyok egy tökölős típus, asszem, belevágok. Egyelőre úgy, hogy a keresztszemeseknél meghirdetek egy jótékonysági hímzést, megadva témát és méretet. És ahogy gyűlik majd az anyag, elkezdem keresni azokat, akiket meglephetünk vele.
A másik izgalmas terület, a szakkörözés, az még kicsit vár, azt egyedül nem tudom, nem is vagyok tanár típus, ha majd esetleg valaki érez rá késztetést, akkor inkább segítek szervezni, hogy hova menjen, meg az alapanyagokat stb. összegyűjteni, ilyenek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, rád aláltam! Én is szívesen beszállok a jótékonysági akciódba! Szeretek segíteni embereken, a gyerekek sorsát pedig szívemen viselem, hisz nekem is van 4.
Én szívesen hirdetem a következő kézimunka pályázatomat jótékonysági céllal, aki pályázik az modjon le a pályaműről amit egy vásár és kiállítás keretein belül lehet értékesíteni meghatározott jótékonysági céllal. Vaqgy valami ilyesmi.
Szép napot! Zsuzsa