kedd, február 27, 2007

Jótékonykodás

Úgy néz ki, beindul a jótékonysági szervezkedés, amit nem is olyan régen indítottam el. (már blogot is indítottam neki, linket kitettem oldalra)
Tegnap megkaptam az első blokkot a közösen készítendő takaróhoz, és később egy jótékonysági árverést szervező csapattal is felvettem a kapcsolatot, akik rákbetegek számára gyűjtenek. Ez az árverés már zajlik, úgyhogy megszületett az első komoly felhívásunk is!
Annyira örülök, hogy nagyon sokan reagáltak pozitívan a kezdeményezésre! Szeretem ezt a társaságot!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

KÖSSZÖNETETT MONDOK ANNAK A SZOMBATHELYI LÁNYNAK AKI KÉRTE HOGY A NEVÉT NE MONDJAM ÉS AKI SEGITET NEKEM MEG A KISLÁNYOMNAK ,MIKOR NAGYON NEHÉZ HELYZETBE VOLTUNK,NEKI KÖSZÖNJÜK HOGY A LAKÁSUNK MEGMARADT !

Névtelen írta...

Kedveseim!
Szeretnélek megkérni titeket arra, ha az lehetséges, akkor szeretnék segítséget kérni egy Egyesület nevében.
Ki kéne fizetnünk a mentőautónk árának a végét, mert nem tudunk vele elkezdeni oktatni, és már sokhelyen várnak minket jövő évtől. A hátralévő összeg 3.500.000 Ft.
Ha tud valaki ebben segíteni, akkor írjon nekem privát a megment75@freemail.hu -címre.
Köszike.