vasárnap, február 25, 2007

Tegnapi termés

Tegnap termékeny napom volt: Befejeztem a kereszteket a ducimacs RR bak tagján, nekiestem annaitto francia mintakendőjének, és a sárkánnyal is sikerült haladnom.

Mutogatok:A ducimacsot majd később, ha már a kontúr is kész lesz.

Ééés, még egy hagyományt átvennék az angol nyelvű blogokból:
Felteszek egy kérdést, és nézegetem majd a többiek blogjait, hátha válaszolnak nekem.
Kérdés:
Van-e olyan hímzéssel kapcsolatos dolog, amit annyira nem szeretsz, hogy inkább neki sem kezdesz a munkának, amihez kapcsolódik?

Válaszolok is a magam nevében:
- a 14esnél ritkább aida
- három vagy több szálas hímzés
- az olyan minták, amiken nincsenek szimbólumok (és a színes-szimbólumosnál is jobban szeretem a fekete-fehéret)

Lányok, válaszoljatok ti is!

6 megjegyzés:

helen írta...

Válasz a blogomban...

helen írta...

A sárkányosra irtózatosan kíváncsi vagyok!

Rita írta...

Tudtam, hogy rád lehet számítani!
És a sárkányosra én is nagyon kíváncsi vagyok, ebben a percben fejeztem be a ducimacs kontúrját, mingyá felteszem, aztán még van két sorozatom, nekiülök a sárkánynak (mire nem jó, hogy lázas vagyok, Balázs síel a haverjaival, a gyerekeket meg Anyuék elvitték,hogy tudjak gyógyulgatni...)

Névtelen írta...

Már az én válaszom is ott a blogomban :-)

helen írta...

Így viszont: kénytelen leszel rendszeresen írni átvenni kérdéseket :D Végeed :D

Nina írta...

Rita, ha megengeded, én is a blogomban válaszolok, átvéve innen a kérdést.