péntek, február 23, 2007

Sárkányos RR


Egyik kedvenc RR projektem, amiben részt veszek, az ún. free style. Nagyon jó, hogy különböző dolgokat kell csinálni.
Most például egy sárkányt hímzek. Ebből a négyesből a nyárit (jobb alul).
Ebben az a jó, hogy magamtól valószínűleg soha életemben nem álltam volna neki sárkányokat hímezgetni, még a mintanézegetésig sem jutottam volna el. De Pomi sárkányos samplere annyira jól néz ki... És annyira megtetszett ez a négyes, hogy úgy döntöttem, ez lesz az én részem a kendőn. Amivel kicsit adtam is az időhiányomnak, mivel a többi választható minta szép nagy színfoltokból állt, ebben meg gyakorlatilag más sincs, csak színváltás (a sárkány alapszíne pl. 7 féle zöldből van), elég lassan bontakozik a kép. De ha egyszer olyan széééép!
Ha kész leszek, jön arról is a kép.

Nincsenek megjegyzések: