szombat, január 13, 2007

Éljen a wellness

Tegnap voltam megint cyclingon. Még mindig fura, hogy milyen alacsony pulzustartományban kell edzeni, nem is tudom túl sokáig tartani, állandóan kiugrom fölfelé, de azért igyekszem :-)
Meg már megint nem bírtam magammal, és rámjött a vásárolhatnék (volt egy kis pénzem - hamar elmúlt), és rendeltem magamnak egy Polar F11es órát! (ne kérdezzétek, hogy a meglévő F1esemmel mit fogok csinálni, mert fogalmam sincs! azóta is azon agyalok, hogy ki örülne neki, ha odaadnám ajándékba...)
Kedden, a következő edzésen meg is kapom, már úgy örülök neki, mint egy kisgyerek! Most már én is be fogom tudni mérni a saját zsírégető zónámat, Power walkingnál, meg utazásokon is.
Apropó utazás: mindjárt indulunk kétéjszakás wellness hétvégére Zalakarosra! Kis "szépséghiba", hogy jönnek a fiúk is, ami alapvetően nem baj, mert imádok velük lenni, csak így a pihenés kicsit kevés szokott lenni, meg pl. a szaunába is csak felváltva tudunk menni. De nem baj, így is jó! És mindig kapunk napi egy óra saját időt, Balázs masszázsra szokott menni, én meg fitnessezni vagy infraszaunázni. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések: