péntek, január 19, 2007

egy kis romantika

Tegnap este nem aludtak otthon a fiúk, Balázs mondta, hogy elvisz egy elegáns helyre vacsizni.


Aztán kitalálta, hogy Takáts Tamás lesz az Old Man'sben, menjünk oda. Én még edzeni mentem előtte, úgy volt, hogy 8kor indulunk otthonról.


Jött is értem nyolcra, kérdeztem, mikor kezdődik a koncert, mondja, hogy nem volt olyan asztal, ahonnan látszik a színpad, nem oda megyünk, hanem a Petőfi tanyára. Kicsit behisztiztem (ez egy elég lepukkant alkesz tanya Újpesten). Mondja, jó, akkor a Külvárosiba. Elindultunk, más irányba kanyarodi, és aszondja, menjünk a Pizza Hutba a Pólusban, ott már rég voltunk. Javasoltam a Liszt Ferenc teret, mondván ott is, és mégiscsak jobb helyek. Aztán az Andrássyn, mikor túlmentünk, és kérdeztem, hogy miért nem parkolunk, mondta, hogy meg akar fordulni, még ki is nevettem, hogy elég esélytelen.


Aztán leparkolt a Meridien előtt... És volt asztalfoglalásunk, az ablaknál! Annyira meglepődtem! Finom volt az étel, az ital, jót beszélgettünk, szerelmesen nézett rám... Rég volt ilyen szép esténk!

Nincsenek megjegyzések: