csütörtök, január 11, 2007

2007. 01. 11.

Tegnap megjött az étrendem. Hat hétre előre.
Végig is néztem, teljesen tartható, sőt a végére több étel van benne, mint az elején. Mondták is, hogy kb 2-3 hét alatt fokozatosan kell emelnem az energiabevitelt 2000 kcal-ra. Teljesen tarthatónak néz ki, némelyik recept olyan, hogy még szívesen nekiállnék megfőzni is - még a végén főzőcskézni fogok...
Na mindegy, ma még rendeltem.
Délután meg megyek power walkingra a Városligetbe, nagyon várom! Tegnap nagyon lefárasztottak a gyerekek, a minike ma sem volt álomgyerek, úgyhogy nagyon rám fér, hogy egy kicsit kiszellőztessem a fejem.
És tudom, hogy nem szabad türelmetlennek lenni, meg azt is kérték, hogy én itthon ne nagyon méredzkedjek, majd ők ott bent... De nem fogom kibírni. Meg olyan jó lenne már dícséreteket hallani!
Na mindegy, ha annyi sikerül, hogy február elején a síeléskor a nadrág nem feszül rajtam, már attól boldog leszek.
Apropó síelés: tegnap vittem oktatásra a nagyobbik manót (4 éves), és olyan édi volt! Nagyon ügyesen nyomta, már megy neki a hóeke (háztető), és a varázskötéllel is mehetett az óra végén. Gyanítom, jövőre már azt fogja kérdezni a sípályán, hogy megvárjon-e.

Nincsenek megjegyzések: