kedd, április 03, 2007

Rendezgetés

Ma megjött a fonalas ládikám! Annyira megörültem neki, hogy hiába tervezgettem mindenféle varrást meg hímzést délutánra, inkább a fonalaimat pakoltam be, meg az anyagaim között tettem rendet.
Szem elé tettem a félkész cuccaimat is, és elhatároztam, hogy mostantól minden héten kedden és/vagy csütörtökön valamelyik félkészemet veszem elő, hogy azok is haladjanak valamit.
Majd ennek örömére (mármint, hogy kedd van) RR-t varrtam - befejeztem Annaitto francia kendőjét, és még kontúrozgatom Spongyabobot.
Holnap veszek anyagot, csütörtök délután Cilinél megvarrjuk a párnahuzatot, és este oda is adhatom a kis szülinaposomnak!
Ja és még ezt el kell meséljem: Jártam ma a Podmanicky boltban, anyagokat venni (olcsóbb fajtákat, akkor még nem tudtam, hogy csütörtökön mehetek Cilihez, és gondoltam, varrok két-három próba párnát, majd megvarrom élesben egyedül). Csaptam egy kisebb bevásárlást (5 m anyag, töltőflíz, közbélés, szabóolló, ilyenek), és megnézegettem az újságokat is. Jött is velem két Stoney Creek, egy Cross Stitcher, MEG: két patchwork újság. Elvégre már tudok egyenesen varrni, úgyhogy nekem az kell!

1 megjegyzés:

Timici írta...

Hatalmas gratula a kis szülinaposnak!!! KOS, akárcsak én(04/07)