hétfő, április 30, 2007

Anyák napja és szervezkedés

Jelen pillanatban mindent felülír az Anyák napja nálam. Még azt is, hogy Anikó a héten Pécsett van, és oda postázhatnék neki RRt. De most ezerrel a vasárnapra készülök.
Haladhatnék gyorsabban is, ha eljutottunk volna a hosszú hétvégére Hajdúszoboszlóra, de Botikám betegsége közbeszólt. Úgyhogy most itthon vagyunk, kettesben (Benikém Anyuéknál, hogy jobban tudjak a Botira koncentrálni), de a bogárkám egyenlőre gyakorlatilag folyamatos testkontaktust igényel, nehéz tőle bármit is csinálni.
Úgyhogy, ha hozzájutok, akkor az Anyák napiakat csinálom: Anyunak a napraforgókat (már majdnem kész, kb 3-4 órányi munka van már csak vele), a két nagyinak meg a hugimmal közösen dobozkákat adunk: ő festi és/vagy dekupálja, én meg hímzek a tetejére mintát.
Egy Long Dog samplerből vettem két mintát (köszi Zsuzsa!!!), és multikolorral csinálom, szép lesz, majd lesz fénykép is, ha kész lesz.
És még anycinak is készülne egy közös dobozka, erre még keresem az igazit.
És arra is rádöbbentem, hogy mostantól sokkal több hímzéses vállalásom lesz, muszáj valami rendszert csinálnom, hogy elbírjak vele: belevágok én is a rotációba.
Mivel jelenleg fut 3 RR, amiben benne vagyok, meg most május elején is indul egy (ebből kettő lassú), ezért heti 3-4 estét kell adni ezeknek. Ezen kívül be kell szorítani a SAL-t, meg kell csinálni heti legalább egy napot, amikor WIPet csinálok, hogy oda jöhessen be a Chatelaine. (ja, és mivel addig már eljutottam, hogy azt vagy 35ös, vagy 40es vászonra kéne csinálni, de olyanom nincs itthon, június elejéig be kell fejeznem 10 projektet - három már kész van, Anyák napjára lesz még 3-4, meg az induló RR, de még akkor is kettőt össze kell dobnom, hogy megvehessem). Mondjuk a Chatelaine első része tuti, hogy Bulgáriára marad, mert oda azért nem viszem a teljes rotációmat, de akkor is bele kellene húzni.
Szóval a rotáció:
Hétfő: RR
Kedd: SAL (Balika általában próbál)
Szerda: WIP (mert szerdánként itthon vagyok, általában nap közben is hozzájutok)
Csütörtök: RR (ez a randinight-unk általában, ez nem lesz túl haladós)
Péntek: RR (Balika általában zenél, este-éjjel sokat tudok haladni)
Szombat: RR (ua)
Vasárnap: WIP / RR (RR állásától függően)

Hát, egyenlőre ezt találtam ki, kiírom oldalra is, aztán majd menet közben még tuti alakul.

Nincsenek megjegyzések: