szerda, március 28, 2007

Határidők

Hónap vége van, szorítanak az RR határidők, meg a Spongyabobom is április 1-re kell leadni...
Ennek most nagyon nekiestem, ennek örömére tegnap megcsináltam a háttér kb 1/3-át, ma is nyomatom ezerrel, csak azt nem tudom, a párnát hogy hozom össze belőle, de majd igyekszem...
És válaszolok Polly kérdésére is:
Ki mikor, hol szakít időt a hímzésre?

A mikor nehéz, ha nagy ritkán van olyan, hogy a négy órás munkámból sikerül hazaérnem 2-3 körül, akkor van pár órám, míg hazaérnek a gyerekek, vagy este, miután ők elaludtak (és én ébren tudtam maradni) és Balázs nincs otthon, akkor este kb 10-től éjfél-egyig.
Majdnem minden héten van egy estém, mikor a gyerekek anyuéknál alszanak, és Balázs sincs, akkor tudok egy nagyobbat haladni. Ezen kívül van még a hétvégeken a déli alvások ideje, ez kb 1 óra.
Nyaralások: csak ha nagyszülőkkel vagyunk.

Hol? Leginkább itthon, esetleg utazásokon, de volt már rá példa, hogy játszótéren is elővettem :-)
Itthon az új ülőgarnitúrán, vagy az ágyban (amennyiben videózom közben - ez a nappaliban nem működik)

Nincsenek megjegyzések: