kedd, február 21, 2006

pasik és csajok

Ma olvastam egy netes ismer�'s "tollából", hogy tegnap lelépett a párja, egy kisgyerekes anyukával, úgy, hogy a közös gyerekük nincs fél éves. Még úgy emlékszem én is az érzésre, mintha tegnap lett volna, pedig lassan egy éve már....Mi van a mai pasikkal? Persze nyilván nem minddel, de annyi ilyet hallani manapság, szinte nem is ismerek olyan 5 év alatti gyerk�'cöt, ahol apuka ne lenne már túl egy n�'zésen. Ennyire ilyeszt�' a felel�'sség? Vagy most már korábban jön a kapuzárási pánik? És a n�'ket sem értem, akik a másik oldalon vannak. Nekem nem venné be a gyomrom, hogy miattam menjen szét egy család. Ráadásul az esetek töbségében apuka egy id�' után elkezd teperni visszafelé. Hogy harminc éves kor körül miért nem lehet el�'re gondolkodni? Na mindegy, egyébként is ma úgy döntöttem, hogy azt a megjegyzését, hogy ne reménykedjek abban, új párt találok, mert �' már próbálta, és neki nem jött ben, nem destruktívként értékelem, hanem úgy, hogy �' már rájött, én vagyok a f�'nyeremény (azért nem egészen igaz, de jó így gondolni), más is rá fog jönni... Remélem.Ja, és a fiamnál ma vendégségben volt egy kislány (három évesek mindketten) és �'k úgy érezték, muszály tisztázni dolgokat:- Te akkor fiú vagy?- Én... igen. Te meg lány? Akkor jó!És ez az élet rendje.

Nincsenek megjegyzések: